Janina Kronlund


Lose myself

månadens bästa skämt att jag skulle vara nära på lika glad som jag var i san francisco (bilden in case you didn't connect) men lite kontrast i vardagen är väl bara bra. undrar lite hurudan natt jag har framför mig. skall vakna två gånger för att äta painkillers med dizzy effekt. just nu så har det blivit svårare att öppna munnen och (vi kör min klassiska förklaring eftersom jag inte vet vad det heter) den där grejen bamse dinglar i när han hamnar i drakens gap, ja det känns som att den hänger on loose. som att den flyttar på sig och skulle kunna trilla ut ur munnen. 

japp, det var mitt tillfälliga läge! nu kör jag countdown på tolv minuter så jag kan gå och sluka ett chillpill.
Josefina

Ja beskriver å dendä dingelgrejen som den Bamse hänger i altti då ja måst prata om den:D har den nå namn ens? :D hoppas du int har så sjukt å att de snart blir bra!<3

bamse

hej janina! bamse här, ville bara berätta för dig att det jag hängde i, i drakens gap heter gomspene. Hoppas att det är bättre med din gomspene! bamsekram från bamse!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress