Janina Kronlund


Newgate
 
daniela nominerade mig till en blogaward, men lat som jag är så orkar jag bara svara på frågorna.

vad har du för sommarplaner?
ville ta sommarlov men det tillåter nog inte min budget så får skaffa mig ett jobb. vill fira en riktigt traditionell midsommar med mina närmaste & finaste, sen ska jag fylla 21 år (oh my gaawd snälla nej), ska gå på en massa kräftskivor (bjud mig), åka ut till villan mer än vanligt, ta vara på årets bästa tid. åka på en partyresa/solresa/cityresa i slutet på sommaren. 
 
vilken är den bästa resan du varit på?
california i höstas var nog helt magiskt. 

vilken är din favoritlåt för tillfället?
let her go (passenger) för chillax, thriftshop (macklemore) för lite vildare event

vad får dig att gråta?
att se någon som betyder mycket för mig vara ledsen. annars är det inte så svårt, bara säg något fult eller höj rösten och var arg på mig så storlipar jag nog snabbt.

vad skulle du säga att är det bästa som hänt dig?
någon som lärde mig så mycket om livet. att åka till usa för ett år tar också upp kampen om det bästa.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress