Janina Kronlund


Wednesday

efter jobbet hann jag inte vara hemma länge innan jag åkte till gw-gallerian för att köpa träningsinspiration. när jag hade stillat mitt want-begär så körde jag till stan och träffade min jobbkompis suvi på gymmet. ett pass body blev det! musiken var inte från den bästa sidan men annars ett helt okej träningspass. 

när vi var klara kände jag att jag ville göra mera! försökte hitta någon vän som ville joina på lenkki, men utan luck (alla ska ut och festa idag?) så åkte jag ut till golfbanan istället och hängde med my guys. bra så, fint så. slog ett slag, de flesta förbi. beror dock endast på att jag inte hade en sån där glove på tassen. föredrar att tro såhär. TORSDAG IMORGON! innebär att det serveras en massa grädde med efterrätten på lunchen imorgon. WOOP.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress