Janina Kronlund


Hope you, hope you don't look back
hej kompisar! allt bra med er? jag tror jag har tränat mer denna vecka än jag har gjort på hela sommaren. har fått in allt möjligt: cheerleadingträning, lenkki två gånger, gym, cykling och "golf". kan ju inte precis säga att jag golfade igår men jag hoppade runt på banan i alla fall. känner mig helt superaktiv och superredo för höst! 

kvällen har gått åt att njuta av livet: mami och mummi bakar åt mig! sista dagen på sommarjobbet imorgon så jag tänkte bjuda på någonting sweet. blev en underbar äppelpaj eftersom mami & mummi är kungar på att slänga ihop sådant. allt jag tillfört är liksom att skala hälften av äpplena samt stjäla smet med en stor sked. smeten/degen när man bakar är ändå bäst, men jag hoppas mina sommarjobbsarbetskamrater blir superlyckliga i magen imorgon :D 

gladare-än-it-looks-tjej som sprang med utsläppt hår första
gången ever i livet. förstår mig nog egentligen inte på sådant
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress