Janina Kronlund


Let's hope for some
var ligger rättvisan i att vakna 6.05 och vara pigg som en mört, men att somna om och vara så sjuttons trött när man vaknar en timme senare? jobbdagen gick i vilket fall som helst riktigt fort, kanske för att jag satt på ett möte och gjorde lite grejer som jag inte brukar göra. 

idag drömmer jag mig bort till sommardagen jag & emma spenderade på coney island i brooklyn. saknar min svennetjej galet mycket! just nu har jag ingenting meningsfullt att göra så tänker chilla i min säng och typ titta upp i taket, okej jag har nog egentligen more life than that, ska kanske komma på något vettigt ifall jag inte inser att det är okej att göra ingenting ibland. ska hursomhelst traska till gymmet till halv 6! bestämde mig för att gå på aerobox tillsammans med josefina :)
 
Marielle

Du är så galet fin på de här bilderna!

Svar: tack marielle!! :) tusen hjärtan åt dej!
JANINA

EMMAAA :D

finaste janina :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress