Janina Kronlund


Believe me I'm worth it
gick med josefina på aerobox på ladyline i stenhaga. första gången jag var på det och blev rätt positivt överraskad, det var bra. det är så grymt mycket roligare att prata med folk på gymmet, så att gymma med kompis är väl ingenting annat än perfekt? blir så lonely när man är ensam. 

om vi jämför med usa så är det lättare att vara social där: alla pratar engelska och fasiken vad du är screwed om du inte kan det. men det gör att det är så lätt att gå fram till folk och öppna käften. ifall man ska prata med en främling här så får man ju börja med ett klumpigt finska eller svenska? det gillar jag inte alls. då är det ju en 50% chans att det blir awkward ifall min spontanhjärna inte funkar på finska. är det någon av er som gymmar på ll stenhaga så säg till så jag har någon att komma och prata med (;
 


fanny & jag på nrj party rock tour, rauma
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress