Janina Kronlund


Flight request
har nyss skickat in min flight request och betalat airport change fee. betyder att jag i september kommer att hoppa på ett flyg på lax i los angeles och flyga en oändligt jobbig resa på cirka 12-13 timmar.

allt börjar turn out riktigt bra nu - den sista augusti flyger jag till san fransisco, där jag har bokat hostell. ska sova där några nätter, och sen åker jag iväg på en roadtrip från sfo via las vegas till la. måste boka hostell i los angeles, ska stanna där några dagar extra för ni vet att jag älskar staden. för en stund sedan betalade jag flyget hem, så mina septemberveckor är nästan klappade & klara. känns så jäkla bra! längtar till californiaaa :) lycklig!

Bodypalace

Fan vad nice! när du är där ska du köpa vinet Cline Cashmehre ;)

Anonym

jalban! du ska boka Hostelling International Los Angeles/Santa Monica, de va skitbra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress