Janina Kronlund


Lördag med jobb
hejhej, har fortfarande inte hittat min röst och på tal om att inte hitta saker så har jag tappat bort min telefon. den är verkligen ingenstans. jag hade den igår på kvällen hos emma (gå och kolla hennes snygga tattoo här!!), sen tror jag att jag la ner den i väskan men jag är inte helt hundra på det, och kommer verkligen inte ihåg vad jag har gjort av den efter det. någon som är lite halvsynsk och skulle kunna ta reda på var den är? :D

idag har jag planerat de två kommande veckorna tillsammans med vic och min värdmami, exempelvis vad vi ska äta på vilka dagar och när jag kommer vara away med family och sånt där. jaja har kollat alla avsnitt av karatefylla nu, dog av skratt flera gånger men nu är det tydligen över. gick fort. för fort. saknar new york???!

Anonym

SV: TACK :D



jag ska leta vidare efter din lur!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress