Janina Kronlund


Har tappat rösten
sandra, emma, janina, nicole, benita ♥

på fredagsmorgonen när jag vaknade lät det typ bara krax. hes som never before. är bra på det här med att vara hes, inte bara lite hes utan verkligen helt sjukt jefvla grymt hes. är inte sjuk och har inte ropat & skrikit, så jag har faktiskt ingen aning om varför jag har tappat rösten?

pinsamt gånger hundra att tala med tjänstemän på typ bensinmacken och i kassan. nu känns det bättre i alla fall, för emma bjöd på halstabletter. ikväll hängde vi med sandra, nicole & benita på food court, och sedan chillade vi alla hemma hos em med annika. imorgon börjar jag jobba "sju trettio" men jag siktar som sagt på att stiga upp vid tio-elva. nu ska jag titta på karatefylla, är helt obsessed för det är så jäkla kuuul!
emsi

i love you <3 blogga int fö myki när ja int hinner läsa.. :D

-

ja had samma sak fö en vecka sen typ.. mittiallt så fösvann rösten å den va bårta i en vecka. va ti hälsocentralen me di kuna ju int gör nå.. enda di sa att de e säkert nå virus då ja int had feber eller nå annat :o hoppas du får din röst tibaka snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress