Janina Kronlund


Feathers
alltså, hur fina sedlar? jag vill också ha ishockey på våra sedlar!
emma var indianhövding
.. medan jag & lia körde gröngölingslooken!

älskade turistshopparna i canada.
de första människorna som levde vid niagara fallen var indianer (best berömda är hiawatha!) och de satte massvis med tid på drömtydning, att dela sina drömmar, följa dem och verkligen tro på deras innebörd. jag lärde mig massor om indianer genom den här kursen och eftersom jag annars också gillar fjädergrejer och drömfångare och allt sånt så var jag nästan i himlen, haha.
woop

here's love

Anonym

va kul er resa ser ut att ha varit, nytta o nöje. en fin upplevelse att se de amazing fallen! ha det bäst.

emilia

Hej! När jag var 13 åkte jag fast för snatteri. Om jag skickar in en ansökan om att bli au pair när jag fyller 18, kan detta då påverka min ansökan?

Svar: hej emilia! :)
jag tror inte att det kommer bli något problem eftersom det är en så lång tid mellan 13 och 18 år. man måste dock lämna in en kopia på sitt brottsregister till organisationen. KAN dock vara små problem men jag tror nog det kommer funka, speciellt med en liten historia därtill, typ hur ung du var och att det hela handlade om grupptryck eller något. som sagt, man hinner växa upp och sånt! kram
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress