Janina Kronlund


+17°C

jag körde till gymmet, var sjukt opeppad på att träna så jag gick i rask takt på springmattan medan jag kollade på who wants to be a millionaire. ettutre pomppar emma upp framför mig med ett glatt leende. hon föreslog sin plan att gå ut och gå istället, so that's what we did.

det känns som vår i new jersey! aldrig varit med om att skiftet mellan januari och februari haft så här grymt väder. i monroe är det +17 idag! vi satte oss ner på gräsmattan och njöt av solen & den varma januaribrisen (!!). vi fick också syn på ställen där blommor börjat slå ut. hoppas det inte kommer någon vinter hit i år så går min dröm i uppfyllelse, för det var mest vintern jag ville bort från. hittills har vi haft en vecka vinter sammanlagt, två dagar för någon vecka sedan, och några dagar över halloween. haha lyyyx
EMMA

Men ääry gööllii elläää!? :)))

:)

va?!? här i vasa är det ca. - 21 grader kallt :/ och i vasabladet stod det att det kallaste det kmr att bli i år i finland så är -25,5 grader :/ <3

:)

sorry! jag menade - 35,5!!!

Anonym

i Vasa har vi - 22.7 för tillfället, lovat upp till -30 grader kallt till helgen (åtminstone nätterna)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress