Janina Kronlund


HALVÅR !!!
29 februari (skottdagen!) och jag har varit här hälften av min tid. ett halvår. 6 månader. om halva tiden (plus fyra veckors resa) är jag tillbaka i finland. hjälp helsike vad tiden går fort när man har roligt :D har så mycket kvar att se! 

highlights av vad jag hunnit med hittills är:
enrique & pitbull konsert, varit på hudson terrace & greenhouse & skyroom & veranda, foo fighters konsert, varit på top of the rock twice, nyår i new york city, träffat ina, besökt atlantic city, varit på jersey shore, börjat på college, besökt philadelphia, sett frihetsgudinnan, mexico-resa, varit på nhl-match, haft mina två fina vänner larissa & emma på besök, skiweekend i pennsylvania. 




vad vill jag ännu göra då? vi får se hur mycket som går i uppfyllelse men detta är vad jag önskar. jag vill ha min familj hit på besök, fanny hit på besök, emsi hit på besök, kitty hit på besök. jag vill gå på någon härlig sommarkonsert/festival, vill åka till seaside heights där de spelat in serien jersey shore (man får hyra huset för 2500 dollar per natt, haha), vill åka till kalifornien, nevada och florida, vill åka till niagara fallen & canada, vill åka till north carolina till staden "tree hill". i alla fall. sen vill jag göra massa annat roligt också. JAG VILL. JAG SKA. synd bara att jag nog är den sämsta au pairen på att spara pengar.. ähh det löser sig :D
mea

USA:ssa on kyllä niin paljon kaikkia mahdollisuuksia ja paljon nähtävää :-) toivottavasti ehit kokea kaiken :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress