Janina Kronlund


Hälsningar från New Jersey


på fredag har jag varit hemma 3 månader, känns så underligt att man har två olika liv på två ställen på jorden. jag skypade min amerikanska familj idag, hörde hur de hade det och gick över lite detaljer. mina flyg är så gott som bokade: de två sista veckorna i maj kommer jag att spendera under spaniens gassande sol! jag åker med mamman diane, kidsen francesca och christian till madrid och barcelona! kommer bli kickass! :) 

jag har bara emailat dem, men inte hunnit prata ordentligt förrän nu. fick veta att det lilla nöjesfältet vid shore store är borta med vinden, boardwalken i atlantic city är förstörd, jerseyshorehuset skadades grymt och familjens trampolin ligger som en krossad pretzel i skogen. ingenting annat hände dem, så det känns skönt i alla fall. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress