Janina Kronlund


Last night before leaving



*






*




*





*


 

flyget från alanya lyfte fem på morgonen och i helsingfors tänkte vi att vi ville komma hem snabbt, så vi bokade in oss på ett flyg till vasa. SOM TUR GJORDE VI DET, för det kom ett fotbollslag med skitmånga snyggingar på samma flyg. svårt att inte le stort när de klev på transferbussen, halååå jag hade ju fått se tusen turrar under hela veckan! :D

hemresan gick bra, klev ut ur planet och sa för mig själv home sweet home. vasa är en stad man måste få komma bort från ibland, men det tar en dag och så fortsätter livet precis som man lämnade det. sommarvasa är min favorit, men vasa överlag är en stad som det är roligt att komma hem till efter att man varit borta en längre tid. en vecka är inte så länge.


TACK MIN FANTASTISKA BÄSTA VÄN FANNY FÖR EN AWESOME RESA! helt super, tack för att du finns och tack fan att du är med på alla ideér som vi kläcker ut tillsammans. jag älskar dig ♥