Janina Kronlund


All my people on the flooor party all night
halå, dagens planer blev inhiberade så jag skulle ju nog hinna på cheerleadingen men vi har redan fixat reservtränare så jag antar det är okej. håller på att koka nypotatis samt volumemastra håret samtidigt.

jag har budat på en longboard
, köper den om ingen annan budar högre :D inte för jag vet vad jag ska göra med den, men den var så söt så jag kunde inte stå emot! men, det är ju småelakt att inte berätta åt er att det finns en att få buda på, ifall någon vill ha en supermycket. såå, om ni vill buda på den kan ni trycka er in här.

erika

Det är så härligt att åka longboard och då den bara är 60 euro så är det ju självklart du ska köpa. Det är så skönt att bara rulla sent på kvällen :)

stiina

de gick så bra me QS, di va så ahkeria å vila hela tiden jöra allt möjlit :D å vanessa e sååååååååå söt!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress