Janina Kronlund


Living upside-down
klockan är halv elva, har varit i duschen för länge sedan men har varken packat ner någon borste eller balsamspray, så jag har rett ut håret med fingrarna. som tur torkar det snabbt utan att jag behöver vidta extra åtgärder. segt att uttagen är förjäkliga, det är ett laget på väggarna som är tunt och sjunker liksom inåt när man sätter adaptern i, så få se om jag lyckas bättre med volumemastern i morgon än vad jag gjorde idag..


finsk tid är snart wake-up-time, nu kan jag bara tänka på simple plan och you saay good morning, when it's midnight-låten. ska stänga datorn nu & läsa en bok tills tyskarna tycker det är dags att sova.


arkiv



förresten, syns allt bloglovin, bilder, kategorier osv, alltså navigations-headern, syns den här till höger? eller har den flyttats ner till slutet av websidan? det har den gjort för mig, men är det så för er också? wondering if it's tillfälligt eller om jag måste börja trixa med koder..
Anonym

Syns där nere för mej :)

J A N I N A

svar

neeej damn! måste fixa det då.. :S :D

Josie

den ha flytta sej ner fö mej med.. :s



miss u <3



Anonym

Kan vara att det finns en skräpkod i nåt inlägg, det hände mig en gång, testa med att gå igenom alla inlägg på framsidan enskilt och om något av dem har samma fel kan du testa ta bort eller ändra det, det funkade iaf för mig! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress