Janina Kronlund


16:39

Vad heter du?
Janina Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dej? Jeanette Vilket stjärntecken är du? Kräfta Vilken årgång är du? 1992 Var bor du? Vasa Har du bott utomlands? Nej, men fråga mig på nytt om ett år Har du flyttat många gånger? Två gånger innan vi flyttade hit för 10 år sen Har du glasögon? Nej, men skulle vilja ha! Intelligence! Höger- eller vänsterhänt? First one Favoritgodis? Choklad såklart, skulle inte klara mig utan Finns det något du absolut inte äter? Fläsk, usch och fy Vad har du på dej just nu? En handduk Lyssnar du på musik för tillfället? Stella Mwangi - Haba haba, Norges ESCbidrag! PEACE!

Vad sa du senast?
Jos mä kerran oon laittanu noi pois, miks sä luulet et mä haluaisin ne nyt? Hur många kuddar sover du med? Fyra uppe vid huvudet, några vid sidan Vad skulle du ta med dej till en öde ö (3 saker)? Bästa vän, mat&vatten, musik Spelar du något instrument? Nej, kan pyttelite gitarr men that's it Morgon- eller nattmänniska? Dagmänniska.. Sparare eller slösare? Slösare med caps Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, fast det beror ju på person. Finns vissa personer man tvivlar på, vet ni, "sånt man hör" Är du kittlig? -ast. Snarkar du? Aa joo då jag är förkyld haha Är du rädd för insekter? Djur heter det. Nej, men hatar myggor och bromsar. Vad skulle du välja för superkraft? Att kunna tala alla språk i världen as my et wouldSkulle du kunna hoppa bungee jump? GENAST! något bland det bästa Är du rädd för blod? Nej

Gillar du att sjunga?
Absolut haha Anser du att du är stark? Stark för att ha varit flyer under hela cheerkapitlet av mitt liv, ni vet, athletes lift weights but cheerleaders lift other athletes Vad gör du om du får hicka? Hickar och på Röker du? Nej, och skulle aldrig börja Vilken tid är din väckarklocka inställd på? En timme innan jag ska vara på plats Kan du vissla? Är kung Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen aning, kan flera repliker nästa gång när jag kollar på en serie på nytt Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19, helsike vad gammal och skruttig Vem var den sista personen som gjorde dej arg? Några vänner Vad säger du till dej själv när allt känns svårt? Jag ringer en vän som får säga något snällt åt mig Skulle du våga hoppa fallskärm? JAA! VILL! Vad är du allergisk mot? Inget
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress