Janina Kronlund


Tvåorna är i Paris
ååhh vad jag blir jodd då jag läser alla tvåors status om paris. för ett år sedan var vi ju på "samma resa", med deutscheklasse till berlin. min tyskaklass har varit mest klass för mig under hela gymnasiet, det är ju samma klass under alla perioder vilket det inte är i något annat.

skulle fasiken inte tacka nej till en till tysklandresa med det här gänget :)



ph: e. horn

idag har jag varit duktig och jobbat 8.30 till 13.45, helt okej.
Hanna

Sv: Ja vaknade typ tidigt (okej, klockan var 8) av att de jag var med (som sov i ett annat rum, resebolaget hade heelt ändrat om vår rumsindelning) bankade på dörren och så frågade de om min rumskompis var inne, för hon som var försvunnen hade varit ute med dem kvällen före. Men min rumskompis sa att hon hade försvunnit med ett annat PG-gäng som i sin tur sa att hon hade gått iväg med nån. Vi väckte upp heela PG-schacket och sen for vi ett schack och gick igenom hela bargatan för att kolla om hon var där nånstans. Dessutom var hennes telefon avstängd... Vi for med Finnmatkat, men tog kontakt med Fritidsresor pga att ingen av oss egentligen kan nån finska då vi bor i Pedersöre och att börja förklara nåt sånt på finska skulle ju inte bli till nåt, så Fritidsresor tog kontakt med polisen och sjukhus men en 3-tiden på eftermiddagen ringde hon åt oss och sa att hon var på väg tillbaka. Hon sa att hon vaknade upp ensam på ett hotell och att hon inte mindes nåt från natten. Så halva dagen gick åt till att vara oroliga och förbannade :) Men vi är fortfarande förvånade över att vi hela PG-schacket kom hem på en gång :D

daniela

"min tyskaklass har varit mest klass för mig under hela gymnasiet", instämmer! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress