Janina Kronlund


The summer is adorable
ayti

fin blogg! :)

ayti

sv: taack :D

Cajsa

jo, jag har också fått huvudvärk..^^ egentligen borde jag ha tagit det lugnt nu under lovet och bara låtit mig själv bli sjuk men jag har inte kunnat så det ligger fortfarande och gnager...alltså, att bli sjuk...XD

videoGirl

Ja, det var det! Jag vill tillbaka till söndagen nu :<

S'

fin blogg :)

siic

TACK JANINA jätte myki<3

denhääär bilden e härli =)

Luffi

hehe det blev det med!! hehe kram luffi =)

Maria

Oj så fin bild! :)



sv: Nämen tack så mycket :D Jag bor i en liten by som heter Komossa. Den ligger typ i utkanten av Oravais, på gränsen till Vörå.

LISOU

Fin blogg :)

LISOU

Tack, vad snäll du är :)



Hehe. Allt bra med dig ikväll?

LISOU

Åh, låter inge vidare! Vad är det då du ska göra? :)



Jo, här är det bara bra :)

LISOU

Åh, bor du i Finland? :D



Jag har inga planer än så länge faktiskt :)

Maria

sv: Att du ens hört talas om byn är förvånande, det händer inte särskilt mycket här. Eller rättare sagt; det händer ingenting här. :P

Roligt att du gillar min design :)



Vad ska du hitta på i helgen då?

LISOU

Åh, sweet :)

Har släkt i Finland, hehe.



Detsamma, detsamma :)

Hoppas det går bra imorgon :)

KRAM

Maria

sv: Klockan fem!? Shit alltså! Det är ju minst sju timmar tidigare än vad jag är van vid att stiga upp på helgerna. :P

Hoppas att kursen är rolig! :) Cheerleading verkar ju så skoj.

För min del blir det hälsokunskap hela helgen. Ska skriva studenten på fredag, och jag har fortfarande två böcker olästa...

Neha

Härlig bild:D



Åh tack du=)

Hur mår du idag då?=)

erika

sv

okej, det låter ju bra! Jag kände direkt också då vi var på besök att denhär skolan känns så hemtrevlig och den är ju så fin!

Hoppas att jag slipper in dit, eftersom så många tycker det är så bra där! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress