Janina Kronlund


2oo9!







nyåret firades in på fannys villa



skolan började igen, hade geografi med ida & jessica



fest i malax, fanny glömdes dit och men vi sov hos henne



det var en liten fest hos mirwa



hjl-utbildningen var i full gång



vi hade fest i brändölokalen

LÅT: KISS ME THRU THE PHONE






vi åkte till helsingfors på tävlingar



vi blev 5:e bäst i finlandsmästerskapen



doggen fyllde 7



jag var och skrinnade



vändagsfest hos Jonas V



haha, jag körde bil för första gången



jag var ensam på villan



vi fick veta att vi skulle få tävla i ICU - VM KVAL!



jag, Nann, Jonas och Chriba var hos Jani



jag, Fanny, Sam, Robban och Rasse åkte till Stockholm


LÅT: FLO RIDA - RIGHT ROUND







hjl weekend på alskat



photoshooting hos emma



sporttishysterin började växa..



..åkte till och med på bortamatch!

LÅT: ENRIQUE INGLESIAS & CIARA - TAKING BACK MY LOVE

PUSSYCAT DOLLS - JAI HO




färgade håret



ut & äta med chicks



påsklov! försökte heja på sport men de kom tyvärr inte med i ligan.



staden hade fest åt laget i stan



på villan med kitty & laura



det började bli vår, på rasten var jag & jemina till stranden



jengi-ilta hos heitu



klart med hjl-utbildningen



jeansjacka och rutig tischa blev absolut favorit

LÅT: THE OFFSPRING - KRISTY ARE YOU DOING OKAY?






valborg gick fint



poolkväll hos fanny





uppvisning med laget



vi grillade hos kittys



jengi-ilta hos lotta



chillkväll i vöråstan



årets första beachvolley!



köpte nya älsklingar!!



skolan började ta slut..



rullskrinnade en natt med liine & juulia



var på vapaajää i ishallen



skolavslutning, gick på studentfest



chill på verandan



skolavslutning (kollade törnrosa med katten)


LÅT: ALEXANDER RYBAK - FAIRYTALE







grillkväll hos laura & heidi



boca seniors började spela ;)



jag jobbade..



vi var hos jemina



stranden!



hos henkka



på stranden på kvällstid



var ut med Jessica & Satu till Amarillo





MIDSOMMAR! Hyrde stuga, festade, it's the reggae!!


köpte min gulle!



var en del på villan



på stranden



hemma hos eve

LÅT: WALDOS PEOPLE - NEW VIBRATION
GREEN DAY - 21 GUNS
LORENTZ & M SAKARIAS - BABY
JAY SEAN - DOWN
THE FRIDAY NIGHT BOYS - STUTTERING
REDRAMA - MUSIC
BLACK EYED PEAS - I GOTTA  FEELING





lappland med kusinerna



hos linnéa, underbar chill-bastu-simma-kväll



chillkväll hos mig



en skribavecka



underbara vänner kom med kaka på 17-års dagen!



rp-planer hos lill



rockperry! förfest hos mig



rockperry!!



chillkväll hos camm



mina konfirmander blev konfirmerade




Fannys villa!!



fest hos sappe



borgå med kitty



ut med linus båt!



Fanny 18!! Olivers Inn


LÅT: TPCD - HUSH HUSH
MILEY CYRUS - HE COULD BE THE ONE
LIL WAYNE - WE BE STEADY MOBBIN
JUSTIN BIEBER - ONE TIME





villan med fif, em, hoai



konstens natt





galna cheerleadingträningar!



kräftskivedagar på villan




kräftskiva hos mig



träningsveckoslut!



school was on



boca var helt vilda!



jag var ute med jessica, jonas och oliwer (uni)



kräftskiva!



villaavslutningen firades med vänner hos oliwers i malax, andra dagen på min villa med släkt


LÅT: SEAN KINGSTON - FIRE BURNING
JEREMIAH - BIRTHDAY SEX
ASHLEY TISDALE - TIME'S UP
ESMEE DENTERS - OUTTA HERE
KERI HILSON - KNOCK YOU DOWN
MILEY CYRUS - PARTY IN THE USA





träningsveckoslut




elämälapselle-konserten + helsingfors med my



rockfest hos niksu



haha, museum med hoai



kuortane-träningsläger

LÅT:  ANNA ABREU - MUSIC EVERYWHERE
PARAMORE - USE SOMEBODY
CHERYL COLE - FIGHT FOR THIS LOVE
DRAKE - BEST I EVER HAD
LA ROUX - BULLETPROOF
BON JOVI - WE WEREN'T BORN TO FOLLOW
PIXIE LOTT - MAMA DO
BSB - STRAIGHT THROUGH MY HEART
LITTLE BOOTS - REMEDY
BEATS AND STYLES - FRIEND
THE FRAY - HEARTLESS



vi åkte iväg för att se på koncentrationsläger, polen och tyskland skulle det bli



två dagar i polen blev det, för allt gick fel. vila i fred



mer började rasa ihop för mina nära - vila i fred



lottis gav mig en helgalen natt



lagkväll hos lotta



chill hos sams



fammo var här från mariehamn



genrep inför tävlingar



vi åkte till uleåborg



vi gjorde ett väldigt dåligt progam, men vi tävlade hursomhelst i VM-uttagningar, säkrade platsen till FM



köpte 2 biljetter till himlen



helgalen halloweenfest


LÅT: BEP - MEET ME HALFWAY
JASON DERULO - WHATCHA SAY
OWL CITY - FIREFLIES
JUSTIN BIEBER - ONE LESS LONELY GIRL
MELISSA HORN - LÄT DU HENNE KOMMA NÄRMRE






lill blev 18! firade henne med en kidnappning



chillnatt hos janis



förfest hos nora



gabi fyllde år!



chill med jemina, ptt osv



julöppning, newmoon på bio



linus blev 18!



renate fyllde år!



hos robban i malax



var barnvakt i malax, med fanny christian oliwer



lillajulsfest i gabis bastuavdelning


LÅT: WITHIN TEMPTATION - UTOPIA
DARIN ft DAVID JASSY - POP THAT
KRIS ALLEN - LIVE LIKE WE'RE DYING
JUSTIN BIEBER - LOVE ME
PALOMA FAITH - NEW YORK
TINCHY STRYDER - NUMBER ONE
FM STATIC - TONIGHT



Lill & Kitty började blogga!





fontanakonvent! förfest hos mig



chill, villan



julfest, ut och äta på rosso



fanny hade fest


min lättlästa barnbok blev klar



emma & fiffi sov här



vaktade nina & nessa med kitty



föreningens julfest



julafton!!



julmiddag med släkt



julig fest chillkväll hos linnéa



chillkväll hos mej



chill med satu hos jessica


LÅT: SYS BJERRE - MALENE
MONTT MARDIÈ - ELISABETH BY THE PIANO
JESSE MCCARTNEY & T-PAIN - BODY LANGUAGE
JOSHUA RADIN - WINTER
ADAM LAMBERT - FOR YOUR ENTERTAINMENT



Krisu & Lotta började blogga!




tack alla mina fina för ett superår!
miljaa

oj va hääli års resume du ha gjort janina! ((: jätte fina bilder! å super snygga du! rawr^ kram!<3

J A N I N A

aw mille du e sötis <3 <3 PUUSS!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress