Janina Kronlund


Desperate for changing, starving for truth


goes



for a while (the first one made by emma made me miss the summer)
let's go a little colder for now, until i know how i want my design to look like
fiffi

din nya design e ur snygg! :)

J A N I N A

tack kussebulle <3<3

Thai Nguyen

Tre ord: Vad i helvete? Nu ser den bara tråkig ut. :o

miljaa

jätte fin ny header och design janina ! ((:

sus

Thai: GÖR DEN INTE! :@



Janina: Den är jättefin, vintrig och snygg! Varför göra ny när du har denna nu?? :)

cherryy

enkel och classy, passar superbra in på vintern och det gör lätt att koncentrera sig på bild & text. snyggt!

Thai Nguyen

sus: Jo! D:D

J A N I N A

tack alla :*

thai - det ENDA du gör när du talar om mina designer är att du nedvärderar dem. det är aldrig bra nog för dej, och you know what? de behöver inte vara det heller, för jag gör som jag vill.

Thai Nguyen

Såvitt jag minns är detta första gången jag 'nedvärderar' NÅGON av dina designer (rätta mig inte om jag har fel, vill absolut inte göra en stor sak av det). För att vara konstruktiv och utveckla lite: Designen ser tråkig ut och saknar charm. Det enda jag ser i den är simpelt svart på vit utan någon symbios överhuvudtaget. Headern är för stor och drar uppmärksamhet från innehållet, vilket i sammanhanget är långt bättre än hela designen i sig som behövs mer än bara svart-vit dominans.



Måste bara påpeka en annan grej. Den ljusrosa texten (datum, url-texten, rubrikerna i sidebarn) skär sig mot det vita bakgrunden och är allmänt irriterande.



Och ja, och allt detta säger och tycker vem? - Bara jag. Du gör som sagt som du vill.

daniela

urfin ny design! Snälla hjälp mej å, min blogg behöver ny design å já fattar ingenting :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress