Janina Kronlund


Life tastes good, doesn't it?
Tre timmars arbete bara för att jag fick för mig att jag ville ha roliga bilder med namn på istället för länkar. Tryck på f5, scrolla neråt och se om du hittar dig själv (eller din vän?) bland länkarna i högra kanten. Tryck på bilden så kommer du fram! Säg åt mig om det inte funkar, så jag kan rätta till felet.

Jag har bara tagit bilder från era bloggar/facebookar så säg till om ni vill att jag ska ta bort er eller byta bild. Annars valde jag de mest äkta och härliga bilderna jag hittade på er. Så ni vet. :)

Hanne

hihi, fin idé med bilderna faktiskt! =)

J A N I N A

tack hanne :D

emp

OMG, shit vad nice! Verkligen, jag är imponerad av din talang för bloggdesign Janina! X

cherryy

snyggt! verkligen rolig idé, aldrig sett det på någon blogg förut! :D

sus

HAHAHA, hade glömt bort den bilden på mig, haha shit!! Men verkligen fin design du fick nu! Ha ett bra sportlov du med!

hoai

hahaha :D roliga bilder på alla ;)

fiffi

ur snygg design :) bra idé me bilder som länk :)

Daniela

haha nää va söt idea :D fast man sir ju lite skada ut.. men bara för att alla andra e så gälin så gör de väl ingenting haha :D

daniela

urfin din nya header! Å ja sir knäpp ut på dendä bilden, men ganska roli idé faktist :D

Anonym

Julai och liines lenk funckar int :/

satu

wuuhuu! skoj asså!

johanna

I l-l-l-liiiike it :)! janina due kreativ :)! puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress