Janina Kronlund


California



kan du skriva lite om californien i ett inlägg? :) typ var där du va, hu de va, va du gjord å bilder å sånt? sku va trevlit!

det är redan tre år sedan jag var där, och jag har alla bilder på cd någonstans no one knows where. men några bilder har jag på datorn i alla fall! (de två första bilderna ovan är från dagen jag fyllde 15. fråga mig inte varför jag har så fult & mycket smink).


här under kommer lite text, men om det finns frågor så tveka inte! :)

vid poolen hos angelina & john


jag åkte med mina kusiner och deras föräldrar och vi bodde hos deras släktingar. vad vi gjorde var att resa runt lite och kolla på saker, shoppa, gå runt i shopping malls, sola, vara på stranden, simma, slagga vid poolen, äta helt enorma pizzor och försöka leva lite amerikanskt liv.


normalsize pizza var det här..



vi bodde i buena park som finns i orange county, en bit utanför los angeles. vi besökte LA för shopping, körde bil i "bergen" för att se hollywoodskylten och så shoppade vi på rodeo drive i beverly hills. här kan jag nämna att hollywood inte är något att se, det är rätt sjaskigt om man jämför mot exempelvis beverly hills. annars var LA också mycket gråare än jag hade förväntat mig.

capitol records

newport beach






vi gick på walk of fame, simmade vid newport beach och var på stranden vid santa monica, där vi gick på piren. vad annat? vi spenderade en dag på nöjesparken knotts berry farm och det var awesome!

till födelsedagspresent (fyllde 15) fick jag en dagstur till anaheim och disneyland av morbror, så vi var där hela dagen och åkte i alla roliga attraktioner! vi hade vip-pass så vi fick gå förbi kön, är lika med att vi hann med mycket mer attraktioner!


helgalna xcelerator som gick 240 på några sekunder om jag inte minns fel






vid walk of fame



på disneyland



haha wuu, utanför paris hiltons hus


rodeo drive!