Janina Kronlund


But I don't have to make this mistake
Vad ska jag ha på mig ikväll, hur ska jag ha håret, vad ska jag ha för skor och vad ska jag välja för smycken?! Försöker planera men ingenting blir rätt. Det kommer vara dåligt väder och kallt (plus 8 och regn), så jag tror inte jag vill ha festkläder. Jag vill inte ha högklackade skor heller. Ni kanske tycker jag är galen men college och hoodie skulle vara så jäkla skönt... Vad ska ni ha på er ikväll? Jag vill inte ens ut, men har inget bättre att göra heller :D

Först ska vi iallafall på Emmas 2o-års fest. Idag hade Platinum uppvisning på skolans valborgsfest och det gick nästan felfritt :) Lunchade med Fanny på SH och nu sitter jag hemma, ska tillbaka en sväng till stan till klockan två.


septemberbild som my har tagit
cherryy

planerar samma, haha, fast inte hoodie, jeansväst.

sminket får stå för min "paartyfiiilis". kul också då man planerade att träffa kompisarna och ha en kul kväll så ofc har man jobb + regn ;) finns inget som drar ner på humöret lika fort som dåligt väder!

hoai

hoodie och mjuksbyxor/leggings sku sitt bra, men jag tror de blir femton par leggings, topp, tygsko (in case det sku regna) läderjacka. hår: vågigt typ. ;) ha en bra kväll! :*

lizette

WOW, vilken fin ring! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress