Janina Kronlund


SOMMARLOV


På bilden är det Emmi, Lotta, Laura och Fanny. Vi var på Annis studentfest idag, grattisgrattis åt alla som har tagit studenten idag! Och sen så känns det nog som att ettan gick helt förfasensligts (man får väl hitta på egna ord?) snabbt.



Invigde mina nya halvhigh-heels idag och insåg för sent att det nog inte var en vidare bra idé ändå. Vi var ju och spelade fotboll igår, ända tills elva-tiden på kvällen, och dum som jag var värmde jag inte upp eller tänjde eller något. Vilket förstås resulterade i att jag hade sträckt vaden.. så det drog till så jävla hårt med varje steg jag tog. Efter skolavslutningen skulle vi gå 250 meter, och förstås skulle Fanny springa över en väg av stenar, såndär guppväg som torget är gjort av. Gissa vad mitt ben tyckte om det, hahahha! Det måste ha sett helt vitsis sjukt ut, typ som en anka som försöker stapla sig framåt. Mitt ben gav helt vika under mig :o Sen när händer sånt? Men jag var lång idag. Långt över 170 centimeter, och sånt gillar jag. Och denhär texten får jag inte som något annat än centrerad, så det får duga då.

Bilden ovan och bilden under föreställer mig och Lill på Annis gata. Jag har bränt mig så mina kinder är helt röda! Kvällen är inte planerad ännu (!) till hundra procent, en sak vet jag bara och det är att jag inte tänker dricka något, så som näst intill alla i min ålder kommer att göra idag. Förutom Linnéa, Jemina, Katten, Anna. =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress