Janina Kronlund


Stay with me honey

Nu sitter jag här hos min mummi i Lappland tillsammans med Kitty, Fiffi, Bluu, morbror och mina grandparents! Jag, K&F ska faktiskt sova I tält I natt, undrar hur det nu sen slutar.. Inte så farligt med mygg hittills iallafall, men de kommer väl.


Sista jobbdagen idag; var hur effektiv som helst och sen drog vi iväg mot norr vid 3-tiden. Vi var Sverige en sväng också, till Haparanda. Usch vad jobbigt det är att skriva på denhär datorn, jag blir snart förbannad! Haha :D Är jättetrött, imorgon ska vi till någon strand och sen vet jag inte.


Tack för era fina kommentarer, jag hinner inte svara på dem when I'm up here men jag uppskattar verkligen att ni kommenterar, tack =)



john me - love is my drug
jättevackra finfina låt <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress