Janina Kronlund


I got a feeling
Imorse vaknade jag klockan nio och gick ut och låg i solen, det är i stort sett allt vad jag har gjort idag. Runt ett-tiden var jag en sväng till stan också, kollade på bikinin och så hälsade jag på Linnéa på hennes jobb :)

Hahaaaa, de flesta som jag brukar vara med "på riktigt" har hört det här redan, men jag kan ju skriva hit det också. I helg var vi ju till Lappland och till Sverige, och det var SÅ PINSAMT på ett ställe var vi åt "skrovmål", vitsi vilka namn! :D Nå, så har jag fått min mat på en bricka och ska gå ut eftersom vi ska äta.. Ett gäng ~15-17åringar kommer in, och så går jag ut sådär helt perus bara.. trodde jag. Rakt in i en vägg alltså. Och maten flög ut och smutsade ner entrén. Huhhu. Sen började speciellt Kitty och skratta på fullt, och jag skämdes som vad. När vi hämtade ny limsa åt mig så tryckte Kitty den i min hand, men plastet var så löst så det "flög" ut därifrån. Brickorna var också riktigt lösa och slattriga. HAHAAAH :D


black eyes peas - i gotta feeling

Min dator är ännu off.. Jag blir galen! Igår kväll var vi (Gabs, Jessica, Anna) hos Linnéa och åt jordgubbar & körsbär och sånt, sen gick vi i bastu och körde i handdukar till en simstrand där nära och simmade, superskönt! :D
emsie

HAHAHAHAHAHAHAHAH! :D:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress