Janina Kronlund


The mess you left behind

Oj gud vad jag är trött! Borde nog gå och sova en liten stund. Filosofiprovet gick rätt så bra, mycket bättre än vad jag trodde. Dessutom var filosofin inte så svår att förstå, sist och slutligen. Jag hittade exemplar på mig själv på två ställen. "En person kanske tror att hon kan sjunga ifall hon så gärna vill bli en berömd stjärna" var det första, och jag måste nog säga att det passar in på mig, hahaha! Sen var det "en person som tror att någonting är omöjligt kommer troligtvis aldrig att försöka", och det stämmer ju precis.

Har varit mega glad hela dagen idag eftersom vi åker ner till Helsingfors imorgon, Finlands mästerskapen, here we come! Jag lunchade på chili&lime idag, vad var det riktigt för mat i skolan idag? Fläskbitar i korn? Fiffan! Men nu ska jag spela guitarhero, får försöka öva på tyskaprov lite på sidan om. OCH PACKA!!! Jag måste packa och handla och woooow! CHEERLEADING ÄR SÅ GRYMT MEGA BÄST WOHOO! Och jag är på sååå gott humör också!

Och så kan ni få inspektera en total makeover också! Kanske dags att inse att det mesta är redigerar på alla bilder vi ser i tidningar med mera. Fast det är så många som är snyggare utan smink än med. hugs honeys

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress