Janina Kronlund


Ett sista inlägg


Heeey it's jag och Hoai, sitter i skolans datasal och tänkte bara skriva HEJDÅ och önska oss lycka till, eller nåt ;) Nu kan vi köra igång med en frågestund, har aldrig haft någon i min blogg så någon gång får ju vara den första. Så, fråga exakt vadsomhelst, och jag ber snääääälla om minst tio kommentarer.. kommentera anonyma om inte annat! :D Jag godkänner era frågor på måndag. PUSSHEJ!


Hanne

hur länge har du hållit på med cheerleading? :)

Susanna

ville bara säga LYCKA TILL, ni är jätteduktiga har jag hört och sett! :D



en fråga? flera frågor? :D



varför började du med cheer?

vilken är din favoritfärg?

Tom eller Bill Kaulitz? ;)

sandellllls

hej janina! vad heter du i andra namn?

X

om du fick välja tio saker du skulle ta med dig till en öde ö, vad skulle du ta?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress