Janina Kronlund


Blååbäär
Egentligen borde jag väl ta itu med matematikläxan men det sätter emot lite. Jag förstår inte det viktiga i ett veta hur man deriverar x upphöjt i 2 till 2x upphöjt i ett som man inte behöver skriva ut för en etta är onödig.

Dagens skoldag har inte varit jobbig någonstans. Jag hade en timme modersmål, där vi åt mat emellan. Wow. Det var allt. På gymnastiken skulle vi till MTV för att spela fotboll men ingen ville, så några få spelade futsal inne och resten gjorde något eget. Jag är gladast någonsin att jag går det här Förintelsen-projektet eftersom man får en kurs för det, och såna lär jag behöva eftersom jag knappt har skola alls? Sedan gick jag också och skrev in mig på en spanskakurs, det kommer inte heller bli jobbigt. Spanska på hösten och våren en gång i veckan, i en timme och tjugo minuter, och det får man en kurs för. Lättast någonsin.

Your Dream Closet ,

hahah jag hade inte kunnat sagt det bätre själv, jag gillar inte alls den där mjukisdressen, då köär jag mig hellre i vanliga mjukisbyxor :)

eemiiliaa

najs jag,frida o mikk ha också valt spanska ! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress