Janina Kronlund


Heidi's bilder (Heitu)


röd-kind, why?! Det ser ut som att jag har rosa rouge jag inte kan använda? Sanningen är den att mina kinder hettade som bara vad så jag började fundera ifall jag hade bränt mig tidigare.

Jag kämpade mot sömnen största delen av skoldagen, måste nog gå och ta en power-nap innan jag sätter igång med mitt läxberg och att läsa till matematiktestet.. Jag är redan nervös. Nervös för att jag inte kan, för att jag inte hinner lära mig.. Usch. Inte vinner jag heller något på att skippa det, man måste ändå göra det förr eller senare. Nej fy för matte! :D

Idag är säkert första gången någonsin jag verkligen har gillat skolmaten! Jag är av den kranttugaste sorten, men brukar ändå alltid äta i skolan för .. äta bör man, annars dör man. Typ. Men det att jag knappt gillar något gör att jag inte äter mycket, så jag är vråååålhungrig när jag kommer hem efter skolan varje dag. Idag körde jag raka vägen till CM och köpte en battery, en nami-nami, en Billy's pizza och en spagettijauheliha-piltti. Pilttin är dagens kvällsmat, jag älskar piltti!

Haha, värsta matinlägget här nu. Hursomhelst kom jag hem och i min vargahunger slet jag upp plastgrejen som omger pizzan. Brorsan kastade en skeptisk blick på mig och sa att man bara ska klippa av ett hörn.. Fan vad dum jag är! :D Jag måste säga att pizzan smakade aningen torrt med ingredienserna som ett halvtorrt skal ovanpå, hehe. Sen observerade jag ... (okej nu börjar jag gå för långt ;) ni som har ett liv behöver inte läsa!! :D) att Billy's pizzabotten är så jäääkla god. Så vitsis god att det inte är sant. För alltid när jag äter såna där runda 1,15 euros Saarionen-pizzor så brukar jag skrapa bort skalet / pålägget / de övre ingredienserna / vad ni nu kallar det! och äta på bottnen. Men i jämförelse mot Billys är det ju ingenting. Jag lovar, gå och köp en Billy's, skrapa av skalet och ät bottnen. MUMS :D:D



söta kusin!
cherryy

pizzabotten/degen e de enda goda i micropizzor :D

passligt degiga och geggigga..yuom<3

hoai

tänkte bara säga att jag håller med dig om att billy's pizzabotten är oemotståndligt goood! ;* i think i know why du har röda kinder (: av dendä shotten :DD jag blev iaf varm om kindarna. puss!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress