Janina Kronlund


YAE by Bluu


SKILLS! :)

Sådär såg en stor del av min ena vägg ut idag när jag kom hem
från skolan, Bluu hade varit i farten. Det ser egentligen snyggare
ut i verkligheten, men men (:


Det var roligt i Tropic, jag tror jag lämnar det som beskrivning. En massa
småbarn vimsade omkring där, men vi satt mestadels i ångbastun och i
bubbelpoolarna. Medan Kitty spanade på badvakten stack jag och Eve iväg
och testade vågorna också. Jag har nog knappast aldrig förr nått bottnen på
"den djupa sidan", haha! Jag borde läsa psykkaläxan, men jag orkar inte. Har
vi månne gymnastik första timmen imorgon? Hmmhmm. Kollade igenom två
Prison Break avsnitt från fjärde säsongen, som är den grymmaste hittils. Wow.

Tack & Godnatt :)
lina

I LIKE YOUR BLOGGIS :D

emsie

Haha, stackar dej ;D



Snyggt hede ;)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress