Janina Kronlund


tennis & tropiclandia
Hejsanhejsan :)
Imorse fick jag skrapa bort frosten från vespaspeglarna med naglarna. Ashärligt dethär, eller hur? Nooot. Frös som aldrig förr när jag körde till skolan utan vantar (så jag skulle kunna byta låt på poden!). Jag trodde mina fingrar skulle trilla av, och någon låt fick jag inte bytt, så morgonen började hara-öron perfekt hara-öron med halvhård musik ala Aiden - Die Romantic.

Fick ut tyskaprovet, och vår lärare tycker jag ska framföra någon Tokio Hotel-låt på något sätt inför hela klassen. Han måste vara sjuk, hahah! :D Psykologi hade vi vanlig timme, fick inte ut provet. På håltimmen stack jag iväg till stan och träffade först VG-gänget utanför CM, sen satt vi och åt franskisar med Laura och Lill, som skolkade sin timme.

Sen fick jag ut två engelskaprov, skulle värdera oss själva också. Om jag skulle få 7 i kursen kan jag slå vad om mitt huvud på att jag kommer att gå om kursen. En 8 är det minsta jag tänker få. Hahaha, whatever :) Sen spelade jag tennis för första gången i mitt liv, tillsammans med Juulia mot Larissa och .. gaah, jag minns inte vad hon heter?! Hon är blond, halvlång och så är hon fin. Vad heter hon? Nå, roligt var det i allafall. Sen var det badminton och att sitta och tänja.

Nu sitter jag här och uppdaterar på samma gång som jag kokar prinskorvar i köket! Borde kanske gå och se efter dem.. Ikväll ska jag och simma, det blir Tropiclandia tillsammans med Lill, Eve & Kitty. Kanske Laura & Heidi också. :)

rebecca

Fyfan för frost och kyla :(

sandra

hej skulle du vilja rösta på denna bild mamma gjort på mig? skulle vara jätte gulligt<3 + om du röstar kan du vinna en ny mobil telefon, kram!

http://microsites.nokia.se/6220/view.php?id=5207315

Katja

där skulle jag också vilja bada! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress