Janina Kronlund


so all that I can hear is a simple song
Burning up my feet
Too many cars on the street
The noise, the red, the green
IT MAKES ME WANNA SCREAM


I
bland blir man så glad av så litet .. har ni inte märkt det? Ett exempel är om haha, "någon" har besökt ens berusadsida. Gosh, kan man verkligen bli glad över något sådant? Eller är jag på något sätt bara ytlig och konstig? :D

Jag är överlycklig. För verkligen ingenting. Eller musiken, som brukade vara mitt allting, är ju alltid någonting. Daniel Powter's nyaste låt Next Plane Home spelas om och om igen i min pod, och den gör mig så glad, så glad, så glad. Idag hade jag lust att köra en krock, "i misstag", bara för att få känna dendär känslan av att verkligen leva. Att man inte är gjord av socker. Det låter helt sjuukt! Men känslan av att verkligen finnas är så feeeel good! :D

Igår stannade vi med Lill för en igelkott så den kunde passera vägen. Idag gjorde jag samma sak ensam. Stackars söta varelser som blir påkörda hela tiden. Jag älskar djur (: ♥

Mamma är underbar.
Idag beundrade hon mig. Om någon mamma där ute i världen läser dethär, beröm ffs era barn för till exempel utseende (även om insidan är det som är viktigast!), ingen kan förstå lyckan att känna sig accepterad, och vacker. Wow. Jag menar det , det är verkligen wow.

Har vi vanlig skoldag imorgon? :)
Solina

Veckans fråga: Vad tycker du om idol juryn 2008? :)

Bea

cool design du har! hoppas du får en bra tisdag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress