Janina Kronlund


mitt lag är guldvärt
Nu har jag varit i duschen efter ettpar cheerleadingträningar som inte var så värst jobbiga. På slutet hade vi ett 15 minuter långt tal av en relativt ny lagmedlem & lite splittrade åsikter, fan vad söta hela mitt lag var i den konversationen! :) Snart är det alltså tävlingar här i Vasa, kom och titta allihopa! Biljetterna kostar bara 8 euro och ni kommer att få beskåda cheerleaders från hela landet! :)

Fast f*n :D Jag måste ännu läsa på engelska och på matematiken. Och lära mig finska orden. Som tur har jag ingen läxa i modda iallafall. Sov så sött allihopa ♥



HAHA GAAH ;)
Det är Sanna som har tagit fotot, och det var av henne jag stal det.
Ganska så länge sen detdär :)
jenny den allsmäktige

fast faan :D:D haha, ha e fastna? ;) :*

krisu<3

vitsi va eve e sööt ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress