Janina Kronlund


romeo, take me somewhere we can be alone
Helsingforsresan var superrolig även om jag bara kom hem med en röd liten sak med en stor svart rosett från GinaTricot. Ifall ni läste mitt horoskop för någon dag sen läste ni kanske; "det ser ut som om du får en chans att lära känna några trevliga bekanta ännu bättre", och det kanske kan beskriva denhär resan mer än väl ;) Och tack Jenny för att jag fick sova hos dig natten innan, det var så roligt, hahah! :D

Vasa - Hesasträckan satt jag tillsammans med Fannie (jag måste skriva dej så, så jag kan skilja dig från min Fanny), Ida Marie, Jonas, Bjösä, Nicklas, Benne & Nic. I själva staden hängde jag med med en massa vänner, bekanta och halvbekanta. Sen måste jag erkänna att bussresan tillbaka var mycket roligare än dit.

Jag vet inte vilka alla jag skall nämna. Kanske hela busslasten (nästan)Ida, Satu och Jessica allra först kanske! Och Matilda, Annu, Malin, Renate, Gabi, Janika, Caius, Jonas S, Bill, Mani, Jenny, Janica, Daniela.. och alla roliga (förlåt ifall jag glömde nämna någon). Jag har ingen aning om vad jag borde skriva hit om själva dagen eller bussfärderna. Förutom att jag har haft megaroligt och det är tack vare er! :)

När vi hade kommit hem till Vasa någongång på natten, fanns det två efterställen (ett chill sade dem, och så var det en fest) att välja emellan, men jag valde att sätta mig i Ida's bil för att komma hem utan att huvmannen skulle kunna ta mig ifall jag hade promenerat. Ärligt talat tror jag ingen i hela världen har trevligare och socialt ungdomsinriktat snälla föräldrar än Ida! :D Jag kan nästan slå vad om det!


Borde sticka till stan om en stund och inskaffa demdär svarta skorna, tror jag. Borde ringa Fanny och Kitty och dem också. Och ikväll är det träningar.  Ha så roligt idag ;)
Ida

Nååh va du e söt! :) De verkar som om alla går ihop me mina föräldrar utom ja själv .. Nå men du klara dig där hemma igår utan att skrämmas ihjäl? Ja tenkt faktist komma o sova ti dej sen, men ja orkka int ta mig dit sen nå mer.

Men de blev en bra resa ändå!

Ha de bäst ! <33

janie

Joo ja klara nog mig riktit fint ;)

Okeei (: Nå du om nån e först söt :D

puss<3

Jessica

hahha :D alltså, jag börja tänka på de där, när ni skrattar ska ni skratta me tungan hängande ut (;

tsihii, du e så söt janina!

<3

Gud, you know ;)

ja tänkt nästan o köp dendä klänningen ;D

o he va no så lite så :)

puss golla <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress