Janina Kronlund


What did you tell them?

Hey bloggen! Allt okej?! Jag har suttit och slickat ur tre skålar och sex vispgrejer då mamma har bakat inför konfirmationsfesten.. som är nästa söndag. Idag blir det alltså en veckas sommarlov för min blogg och jag har lite halvtokiga planer på gång.. Ni får se sedan, hehe :D Usch, jag tycker inte alls om hehe! Hihi och haha duger, men hehe låter så elakt! Som att man är en skurk och inte skrattar haha, utan ett mullrande hehe. Eller mohahaha. Usch :D

Jag sitter här med en (skalande mask i ansiktet tänkte jag skriva) ansiktssmask med skalande effekt, och håret inpackat i brun sörja. Haha, jag håller på och färgar håre till alla som inte förstår.

Jag meddelade coachen att jag inte kommer på träningarna eftersom jag ska till villan, som är helt okej nära lägergården där skriftskolelägret hålls. Vad ska jag ta med då? Lakan och sånt.. Kläder.. Schampoo.. Vad mer? Hmm.. Nå, nu går jag och sköljer ut sakerna ur mitt huvud, vi hörs! =)


Jen

allt bra? :)

Jen

jadu de går väl i alla fall :)

göra nått kul idag då?

Jen

Till villan?:O

va kul att du ska komfirmera dig de har inte jag gjort :P

Sofie

sv: kommer inom en snar framtid :)

Jen

aaah okej ja tror jag förstår :) va mysigt, har ni de varmt är då?

Jen

aah okej här är de i alla fall lite över 20 grader så man kan sitta ute i alla fall :)

emmy

fint kort

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress