Janina Kronlund


last thing i had to say
Fick rätt å slätt en chock när jag vaknade, klockan visade 06;xx någonting. Just så, tänkte jag och ville bara somna om. Farsan halvt bokstagligen slet mig ur min högsäng på villan för vi skulle hem, han till jobbet, jag till skriban. Där ska jag infinna mig om en&en halv timme, ska dit med Kitty's skjuts. Haha, ganska många från cheerlaget är där, Mirwa, Charlotta, jag, Kitty, Lotta, Fanny. Ganska najs ;D

Hursomhelst har jag varit och "lånat" några tshirts av min halvt modemedveta lillebror. Märkestokiga kanske är rätta ordet för honom. Han beundrar inte mig. Han tycker mina kläder är fula. Haha.

Nåååjaa, jag har väl annat att göra än att sitta på datorn! Lämna gärna en massa söta kommentarer som jag kan godkänna och läsa då jag kommer hem! Los Angeles loves me baby! Haha! Take care! ♥ : Janie

Victoria

God morgon :)

emmy

jätte jätte söt bild där

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress