Janina Kronlund


you look great!
Jag har jobbat tre dagar nu, idag signerade jag ett kontrakt med ägaren. Jag tänkte nästan inte skriva på, vet ni hur jävla jobbigt det är att vakna en minut före 6 varje fucking morgon? Jag vet iallafall. Som tur har Hoai hälsat på mig idag igen. Blir så jävla glad när någon bryr sig i att komma :) Vad ska jag göra nästa vecka när jag inte jobbar med brorsan längre? Kommer ju att bli ap-tråkigt att vara ensam.

Och kunderna kommer och frågar om det och det. Och jag kan inte hjälpa dem eftersom jag själv heller inte vet. Det finns en äcklig gubbe som kommer två gånger om dagen. Han har ett svettbeklätt, vårtigt ansikte och så ser han ut som en alkis. Han berättar alltid något nytt, helt random. Och han upprepar exakt allt två gånger. Jag brukar gömma mig för honom.

jag yrade omkring på lagret kom hoppade en gubbe fram. Han ville att jag skulle skriva under något. Så jag skrev, haha! Btw hade det varit inbrott i natt. Någon hade tagit cider&öl för uppemot 300 euro. Men dem blev fast av kytät! :D

Genast jobbet var slut och jag var överlycklig, stack jag hem, kollade lite bloggar, packade saker&ting och stack iväg till stranden. Det är så jävla härligt med sommar nu! Det var vårt vanliga gäng (Kitty, Lilly, Fanny, Christian) plus Linus, Oggen och Oliwer. Jonas aka Vippe kom också senare och spelade med oss. De sista matcherna gick jättebra, det var helt crazyt! Sen simmade vi också.

vi skulle flytta oss från stora sidan till lilla sidan var det heeelt galet. Jag satt utan hjälm där man egentligen har benen. Linus som har mistat kortet körde. Kitty & Christian satt på och sjöng Daddy Dj. Jag trodde vi skulle krocka eller flyga ner i sjön. Men det gick bra fast det var hur tokigt som helst ;)

Eftersom
Jonas kastade gegga i mitt hår då vi simmade (det kändes som att gå på chokladpudding! Gegga ända till knäna!!) så ska jag gå och duscha nu. See ya, keep commenting =)



tiffany&co café
JONNA

sv: men din blogg hade jag inte så mkt att klaga på ! skall läsa den närmare :>

carro

ja måste bara fråga, hu mycket tjänar du med slavjobbet?:D (man måst ju veta om det lönar sig att söka till liknande nästa år)

Jossanh

Ursäkta, ursäkta, ursäkta. Men du har inte en stund över att berätta för mig hur man ändrar bilder och sånt på sin header?

lövis

var jobbar du? :D

Janie

SALE :D

lövis

som vadå? :D sånde som sätter stuff i hyllorna? ;D

Janie

jepp ;)

lövis

hah <; rewell sale? :)

Janie

nä ;) den nära polishuse:D

lövis

jag bor där fucking nära :D vittu de e myki spurgun där ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress