Janina Kronlund


I want someone provocative and talkative
kitty: kan int vi gör nåå hullut i natt?
fanny: som vad?
kitty: nå vi far å simmar eller nå? vi kan fa i en bil å smugglas in på kryssning..
lilly: ryöstetään pankki!
kitty: å så flyger vi iväg ti fast.. nån regnskog!
lilly: joooooooo! ja sit uidaan siellä! jossaki australiassa!
kitty: matkustetaan sinne ilman passeja!
lilly: paras idea! sit ollaan siel vaan ja lempataan koulu jne!
janie: kit å lil, viken sexställning ger dem dummaste barnen?
kit & lilly: eeh..?
janie: fråg era morsor..
fanny: HAHAHAHAH!
lilly: sano suomeks, mä en tajunnu?
janie: mikä seksiasento antaa tyhmimmät lapset?
lilly: ai mitä sä ny tarkotat?
kitty: int fattar ja heller!
fanny: aj påriktit? HAHAH!
(janie & fanny föklarar)
lill: aaah! mä ajattelin et oli joku sellanen asento jonka nimi oli "fråg era morsor"
kitty: HAHAHAHAH!
(fem sekunders paus)

kitty: he trodd nog jag å...
krisu: din sjuka jävel


Jag trodde att jag inte skulle bege mig ut och jogga, men jag bestämde mig för att det verkligen är dags nu. Så jag tog ipoden och ettpar behagliga skor och sprang iväg. Det var verkligen befriande, och jätteskönt med dusch sen. Efter det har det varit kärlek mellan mig och datorn, ska sova snart. Ha det så jätteskönt. Gosch vad jag är trött.


Beskriv dig själv med tre ord
pueril, provocerande, perfektionist
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
hem & skoter
Äger du en iPod?
yep, jag skulle nästan offra vänstra armen för den
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05:59 eftersom jobbet börjar klockan sju
Använder du flip-flop's?
Bara mina one & the only's (hilf), köpta i OC
Har du någonsin blivit sparkad från ett jobb?
Nej :)
Har du någonsin rökt?
Nej, be proud people
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, i utbyte till att jag själv berättade en hemlighet
När var senast någon stötte på dig?
På vilket sätt stötte?
Vad åt du till lunch?

En piltti! Med spaghetti och maletköttsås
Använder du huvtröjor?
Hoodies heter det! Ja, och jag älskar dem!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det måste dem ju göra. Fast underligt nog får jag aldrig
höra något vad någon har talat om mig. Det skulle vara roligt
att veta vad dem säger. Vad dem inte gillar hos mig.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Såklart!
Hur många syskon har du?
Min bror Bluu!
Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på! I vanligt tillstånd är jag inte blyg, men om det
är någon jag vill ha kan det hända, att när jag ska vara litet
mer utåtriktad än vanligt har jag ingen aning om vad jag ska
säga utan att känna att jag har gjort bort mig. Så det kan göra
mig tyst. Men annars är det bara att köra på!
Äger du några band t-shirts?
Nej, det gör jag inte. Det passar inte mig, tror jag. Eller kanske.
Men inte nu till sommaren iallafall. Jag tror jag inte är den typen.
När flög du senast?
Last summer från Los Angeles till Paris. Osv.
Pratar du några andra språk?
Finska och engelska. Skall börja läsa tyska påriktigt nu, äntligen!
Dessutom funderar jag på att ta en kurs i spanska också.
Har du gråtit offentligt?
Ja, det har jag nog
Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har en stationär!
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja. Förutom med cheerleadingen på den sista tiden. Har inte velat göra
något nytt (eller nåt jag inte gjort på jättejättelänge), eftersom jag inte kommer
palla trycket att göra det sen i tävlingarna, om jag får för mycket som är för svårt.
I skolan älskar jag att lära mig nya saker. Då känner man sig så goddamn smart.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Dålig fråga. Oattraktiv kan man ju inte bli attraherad av, själv tycker man ju han är
attraherande om man känner att han är yeah yeah wow wow! Men oattraktiv i någon
annans ögon är ju "han" alltid, eftersom ingen har samma stil. Tack & lov.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst åtta, herregud! Jag skulle kunna sova bort mitt liv. Det är så skönt.. Åh.
Vad har du med dig in på bion?
Mina bästa vänner! Kanske godis & limsa
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Det vet jag inte eftersom jag börjar om två veckor!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
För tillfället jobbar jag så tidigt.. Men sen hinner man koppla av. Innan det 3 gånger i veckan
är träningar på kvällen. Men det är ju inte mycket.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Sjutton blir jag!
Tror du att Gud är man eller kvinna:?
Han är någonslags mellanting. Typ en transvestit. Nä, just kidding.
Jag vet inte vad jag tror på.
Äger du en digitalkamera?
Tre
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Jag äter inte gris. Men kyckling och nöt går lätt ner. Inga dåliga samveten
efter dem inte! :)
Om du fick döpa om dig, vad hade du hetat då?
Janie
Är du nöjd med dig själv?
Utseendemässigt kan man troligtvis knappast aldrig bli nöjd. Man hittar
alltid det ena eller det andra, små fel som kanske man själv är den ända
att tänka på. Men i stort sätt tycker jag man ska acceptera vad man är.
Man kan ändra på vem man kommer att bli, men man ska inte leka att
man är någon annan än sig själv. Vad sig själv nu är också.
Din dåliga sida?
Jag blir jättelätt stressad och om någon provocerar mig blir det lätt
att det startar upp ett gräl eller något. När jag har åsikter står jag för dem
och ibland är de kanske alldeles för starka. Ibland om jag inte får som
jag vill sticker jag hem, bara för att undvika kommande incidenter.
Skulle du kunna tänka dig att göra en plastikoperation?
Nej! Kanske när jag är fyrtio, femtio och har hängbröst eller nåt! Haha!
När var din första kyss?
Hihi. Ganska sent tror jag. Jag var fjorton.
Har du någonsin badat näck?
Ja, såklart
Känner du någon som har varit otrogen mot en närstående?
Det gör jag
Har du gjort något du är riktigt stolt över?
A lot of stuff!
Har du gjort något du är mindre stolt över?
En del saker här också
Vad skulle du kunna leva på?
Din kärlek?
Önskar du någonsin att du bodde någon annanstans?
Egentligen har jag det riktigt bra här var jag är. Men hos Angelina & John
där borta i Orange County skulle jag allt kunna bo. Ordna poolpartyn, festa
vildt.. Tillbringa dagarna på Rodeo Drive i Beverly Hills. Amazing.
Är du kär?
Jag vet inte kär. Förtjust snarare.
Är du lycklig?
Jag minns inte när jag sist var olycklig :)

sara

SNYGG iPodgrej!

L

"Har du någonsin rökt?

Nej, be proud people"



kröhöm... ;>

Frida

fin header du har! :)

kramar

emsie

hahhahhhah vittu lill å kitsa :D:D:D:D

e he kul att skriva "dem" helatiden :D:D:D

Svar: hahahaha ja hadd min period .... :D
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress