Janina Kronlund


for some reason I can't explain
Tillbringade lördageftermiddagen tillsammans med familjen, samt Nina&Nessa's familj. Egentligen var de nog dem som vart ute och spelade kubb och en massa annat, men jag fick halvligga på soffan och läsa en moddabok, deadline på fredag. Pompeji heter den som sagt, och jag har ingen aning om vad jag läser. Allas namn slutar på -us (Pompidus, Aquarius..) och jag blir helt tokig. Läser fem sidor och märker att jag inte har varit medveten, så blir det bara att läsa pånytt. Och vad stod det? Nåt i stil med "Han skulle se fram emot att dela säng med henne. Hon böjde sig fram mot sin bror och viskade något i hans öra. Han tittade på hennes bror, inte skulle han säga emot om han skulle få dela säng med honom, tänkte han och kände hur penisen styvnade". Det där var på sidan 125. JA, JAG UNDRAR OCKSÅ.

E
n stund efter åtta på kvällen hämtade Lill, Fanny, Kitty och Anna mig. Jag satt på utan hjälm med Kitty och resten åkte på Lill's skoter. På Linus villa/sommarplace/skäre fanns en halvmassa folk. Alla från Tyyne, Kevin och Mia till Sami och Julius. Jag har ingen aning om vem alla som var där. Men vi hade roligt i allafall.

Mot tolvtiden blev jag och Lill trötta som fan, så vi körde ensam genom en helmörk skog mitt i ingenstans till vår villa. Usch vad det var hemskt! Jag var rädd nästan hela tiden.. man såg bara cirka tio meter belyst grusväg framför sig, resten var kolsvart. Om det hade kommit en gubbe emot mig hade jag säkert kört ner i diket och bett till Gud att jag inte skulle dö. Det kändes som en skräckfilm, haha! Men vi kom helskinnade till vårt sommarplace och gick nästan genast och sova i Bluu's rum eftersom N&N sov i mitt. Nödvändig information.

Idag har jag bara läst på min bok. Och ätit fisk. Och försökt få tag på nån som vet vad vi gjorde på matematiken i fredags, var ju inte i skolan på hela dagen. Vi har test imorgon också. Och jag borde gå och fixa bandage efter matten imoron. Börjar vi kvart över åtta eller kvart före 10? Jag vet fan ingenting. Puss&kram



brist på nya bilder, från träskfotbollen (tävling om fulaste kläder vart det också) förra hösten
jag och kitty
Joana Filipa

OH I just came to hotel now..my day was tired..and boring...and yours? kuss

janie

I got home from school like one second ago ;DD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress